piątek, 20 lipca 2012

Chełmsko Śląskie

Chełmsko Śląskie 2012

 Sezon wakacyjny w pełni, kto żyw, niech czym prędzej spieszy odwiedzić Chełmsko Śląskie !!! Piękne to i magiczne miejsce na Dolnym Śląsku, którego nie można pominąć na trasie wakacyjnych wędrówek. Jeżeli ktoś jest, lub będzie w pobliżu, serdecznie polecam. Koniecznie trzeba odwiedzić kawiarnię "U Apostoła" znajdującą się w jednym z domków tkaczy. W okolicy jest co robić i co zwiedzać. No a potem, już tylko tam wracać. Jak najczęściej !


3 komentarze:

  1. Ooo, moje rejony :D Ale chyba nigdy w Chemsku nie byłem...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Dolny Śląsk jest piękny, "łykam" co mogę na jego temat...niestety tak daleko jest ode mnie...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem, kawę piłem, ciacho zjadłem krokodyla widziałem, nogi prawie w źródełku moczyłem. Kupiłem pamiątkę, a i gadżety gratis dostałem. Album ze zdjęciami tej urokliwej miejscowości miałem do wglądu, wraz z opowieściami o tych niepospolitych budowlach i ich historii. A to w ciągu kilkunastu zaledwie minut u tego pana na zdjęciu w jego sklepiku/kawiarni. W takie miejsca i do takich ludzi chce się wracać.

    OdpowiedzUsuń